Cajsa Lisa EVELINA

Random inlägg typ

Kategori: - Life by Evelina

Jag måste nog ha Sveriges mest ouppdaterade blogg. Okej, jag ljög, det är Linnéas blogg. Men dålig uppdatering har det varit och kommer nog vara ett framåt, blir nog bara någon inlägg per dag om jag ens orkar det. Har faktiskt börjat tröttna lite på bloggandet. Men jag vet att om jag slutar kommer jag bara starta upp en ny, och det känns onödigt, så kommer hålla mig kvar här ett tag till i alla fall.

Imorgon kommer det vara en sjukt chill dag faktiskt. Börjar klockan tio med klassråd, sedan nationella i tre timmar, och sedan var den skoldagen slut. Efter skolan drar jag och Fia och käkar någonstans och sedan blir det HÅKAN HELLSTRÖM KONSERT!

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Men vad blir det för linje nu då :)

    2011-02-10 | 09:00:50

Kommentera inlägget här: