Cajsa Lisa EVELINA

Dag 1- Om mig!

Kategori: - Life by Evelina


Mitt namn är Evelina. Jag är femton år gammal och bor i staden Linköping. Mina föräldrar är skilda, så jag bor på två ställen tillsammans med massor med halv- och låtsassyskon. Jag är alltid glad, energisk och pratglad, jag kan inte vara tyst! Det jag älskar mest i hela världen är min familj, mina vänner och musik. Musik är något som gör mig lycklig. Jag älskar att lyssna på musik, spela gitarr och framför allt, SJUNGA! Det är något jag alltid haft intresse för, något som gör mig lycklig. Något som jag skulle vilja göra är att börja hos en sångpedagog! Shopping är också något jag älskar, det har jag nog ärvt av mor min som är en shopaholic. Jag går just nu i nian och börjar gymnasiet till hösten. Tanken att lämna min nuvarande skola och börja på ett helt nytt ställe är lite ledsamt och skrämmande, men samtidigt jätteroligt, jag längtar faktiskt! Jag har flera helt underbara vänner, men mina bästavänner Linnéa och Sofia kommer jag berätta mer om så småningom. Allt för mig tror jag faktiskt just nu, hoppas ni uppskattade att veta lite om mig!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hoppa rader Evelina, går inte läsa annars!

    2010-12-01 | 21:18:05

Kommentera inlägget här: