Cajsa Lisa EVELINA

Dag 19- Min dag (Försenat inlägg)

Kategori: - Life by Evelina

Jag kommer faktiskt ihåg vad jag gjorde exakt igår mer än att vara hos Sofia, så jag berättar om idag istället! Idag vaknade jag upp 9.10. Mina planer var att gå upp klockan 8.20 så jag skulle hinna duscha och så, men ringde min väckarklocka? Nej, självklart inte. Bussen gick 09.57 och Sofia skulle komma hit innan, så oj, vad stressad jag blev! Det fick bli att sätta upp en toffs och dra på sig de första bästa kläder jag hittade. När allt var klart tog vi bussen till skolan, då dagen började med städning av skåp och en kortispromenix runt centrum. Sedan var det dags för julpyssel, gjorde typ stjärnor/snöflingor i papper? Efter detta lunch och sedan juldans! Tog bussen hem och fick Sofia som sällskap. Slängde mig in i duschen och stressade som en galning för att sedan vara tillbaka i skolan halv fem, för repetition med kören. Klockan sex steg vi in i aulan och hade julavslutning, fick våra betyg och sedan skjuts hem av Linnéas mamma. Nu har jag jullov i cirka tre veckor framåt och det känns underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: