Cajsa Lisa EVELINA

Dag 5- Min bästavän

Kategori: - Life by Evelina



Jag tror ni har förstått vid det här laget vilka mina bästa vänner är. Dessa vänner heter Sofia och Linnéa. Jag har gått på samma skola som båda två i sex år nu, men Sofia gick i våran parallellklass under hela mellanstadiet, så vi hade inte så bra kontakt med henne då, men Linnéa och jag gick i samma klass. När vi började sjuan var det inte så många från vår gamla skola som skulle börja på vår nya skola, så det blev att vi tre hamnade i samma klass, och sedan dess har vi hållt ihop varje dag i tre års tid. Med dessa tjejer delar jag alla mina hemligheter, alla skratt, alla tårar. De är de bästa vännerna man kan ha. Vi har gått igenom mycket jobbiga saker, som bråk i flera månader. Usch, jag vill inte ens tänka på hur det var utan mina tjejer. Jag älskar er fruktansvärt mycket och vill aldrig förlora er!

Kommentarer

  • sofia säger:

    JAG ÄLSKAR DIG EVELINA!

    du kommer aldrig att förlora mig!<3

    2010-12-05 | 16:42:30
    Bloggadress: http://ssooffiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här: