Cajsa Lisa EVELINA

Kiss and teeeeeell, everybody eeelse!

Kategori: - Life by Evelina

Hello!


Idag tog jag en runda på stan med Sofia för att köpa present till min kusin och kolla lite själv. Nu vet jag också vad jag ska få av henne i julklapp eftersom jag bidrog själv för att få den, happy girl! Käkade en sallad på Your choise som lunch och satt där en bra lång stund. När vi hade ätit oss proppmätta och gick ner mot affärerna igen stötte vi på Jakob som vi gick med resten av tiden på stan, bra grabb det där! Tog bussen hem med bra musik i öronen har typ bara chillat resten av dagen framför en film med lillasyster och ett avsnitt av julkalendern. 

Imorgon är det lucia som gäller, får väl gå upp vid halv fem ungefär för att hinna med att fixa i ordning mig och så, halv sju ska vi vara på plats vid en fabrik, så ikväll blir det att sova tidigt. Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: