Cajsa Lisa EVELINA

Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

Kategori: - Life by Evelina



Bilderna är tagna alldeles nyss på min gata!
Linköping är helt snötäckt idag. Vitt vart man än kollar. Jag personligen tycker att det är alldeles för tidigt för snön, och jag fryser ju som en galning så fort jag går utanför dörren. Man vill ju bara ligga kvar hemma under täcket resten av vintern, eller som jag och Linnéa hade som förslag i skolan, att bli en björn och gå i ide under vintern. Det skulle ju inte sitta fel, men så var det ju det där med skolan också... Idag är jag faktiskt väldigt nöjd med min insats på hemkunskapsprovet så jag hoppas att det går lika bra som det kändes! Ikväll ska jag dejta min underbara vän samhällskunskapsboken, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: