Cajsa Lisa EVELINA

Hold me, tell me everything's ok, show me there's a way to beat the monster

Kategori: - Life by Evelina

Weheartit

Usch, jag känner mig verkligen inte som en bra vän just nu. Jag har ingenting att säga över huvud taget och jag är helt frånvarande. Det beror på många saker, men det är ingens fel, och Sofia och Linnéa, ta inte åt er om jag är en bitch. Det är bara så mycket där inom mig som bara vill ut, men det stannar inombords för jag vågar inte säga som det är. Jag, som alltid haft ett hyffsat självförtroende och har alltid vågat säga vad jag tycker, vågar nu inte berätta sanningen för den person som betyder mest av allt för mig just nu och har gjort det en tid nu. Jag förstår faktiskt inte vad det är med mig. Jag är nog rädd för att allt ska skita sig.

Kommentarer

  • idab säger:

    Just let it out! <3

    2010-11-15 | 20:35:59
  • sofia säger:

    Håller med ida!

    Älskar dig vet du, även fast du kan va en bitch så är du alltid bäst <3

    2010-11-15 | 22:25:28
    Bloggadress: http://ssooffiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här: