Cajsa Lisa EVELINA

Triss i tjejer

Kategori: - Life by Evelina


En av favoritbilderna från i lördags!

Jag har ju som sagt spenderat det senaste dygnet i Stockholm med pappa. Vi bodde en natt på hotell rica (?) vid hötorget. Igår gick vi till hard rock café och käkade oss så mätta att vi inte orkade gå på bio, haha, så sängen och pensionsjävlar fick stå på schemat istället! Imorse gick vi upp och käkade god hotellfrukost. Efter det så åkte pappa och jobba så jag var ensam ett tag på hotellrummet tills jag vandrade ner på stan. Kollade runt i lite olika affärer fram till klockan tolv då jag mötte upp Björn, Max och Niklas för att käka lite. När vi hade käkat klart fick jag visa vägen till topman eftersom killarna har ett sådant grymt lokalsinne (inte). Gick med dom resten av dagen och mötte sedan upp pappa för en tunnelbanetur till bilen som jag satt i ca två timmar hem. Nu har jag varit hemma sedan klockan sju och har bara slappat sedan dess, och det är det enda jag kommer göra idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: