Cajsa Lisa EVELINA

Julia

Kategori: - Life by Evelina

Min vän Jullebulle tyckte att min uppdatering sög på bloggen, och därför så fick jag order att skriva om denna människa i min blogg så det gör jag nu bara för att jag är så gullig.

Julia träffade jag första gången när jag började i hennes klass i fyran. Redan första veckan kom vi bra överrens och började umgås, och vi höll ihop under hela mellanstadietiden och har hur många minnen som helst tillsammans. När vi började högstadiet ändrades det och vi tappade kontakten ganska mycket, och nu träffas vi någon gång ibland bara, men det betyder inte att jag tycker om henne mindre för det, I love her! Här bjuder jag på bilder som är HUR GAMLA SOM HELST, men det bjuder i alla fall jag på!

Kommentarer

  • Julia Eva Matilda Nordén säger:

    Hahahahahahah herreguuuuuuud, har vi aldrig varit snygga eller?!?!? Bara uuugly bilder :D

    2010-11-13 | 12:39:47
    Bloggadress: http://juliaamatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: