Cajsa Lisa EVELINA

Han äter mat, Robert.

Kategori: - Life by Evelina

Förlåt förlåt förlåt förlåt för superkass uppdatering!

I fredags hade jag Linnéa här som nattgäst. Vi låg väl mest i soffan och kollade på Björn Gustavsson, därav den helt normala rubriken. Somnade som två stockar någon timme senare.

Igår hade vi ställt klockan för att jag var tvungen att köra hem Linnéa och sedan skulle jag på stan med Sofia, köpte en kjol för kvällen och sedan åkte jag hem till mamma en stund innan jag blev skjutsad för att fixa mig hemma hos Sofia. En liten stund innan jag åkte dit säger Julia att man helst ska vara lite utklädd, så jag och Fia drog på oss varsin prinsesskrona och Linnéa blev Lady Gaga. Vi såg väl inte så speciellt utklädda ut eftersom vi hade så mycket tid på oss, men i alla fall. När vi var klara tog vi bussen till Amanda där kvällens festligheter var och det blev en superlyckad kväll med massa trevligt folk så jag ska verkligen inte klaga. Blev hämtad av taxi efteråt och sedan praktiskt taget gick jag sovandes och la mig i sängen.

Nu befinner jag mig hos pappa och vet inte vad kvällens planer blir, det får vi väl se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: