Cajsa Lisa EVELINA

Saturday

Kategori: - Life by Evelina

Igår tillbringade jag min kväll utomhus och hos Sofia tillsammans med fint folk som jag inte klarar mig utan. Det blev en kväll med massa prat, en promenix och avslutades med en film och en kvällsmacka. Killarna drog runt och Linnéa någon gång därefter, och jag, jo jag spenderade natten hos Sofia.

Idag vaknade jag en grymt irriterande alarmsignal, vet inte ens varför jag ställde klockan. Men Sofia den lilla latmasken reagerade knappt, sjukt. Efter några sparkar i röven och ljudet på när jag spelade falldown vaknade hon och vi satte oss vid frukostbordet och satt där en lång stund. Runt två åkte jag hem och dagen har bestått av plugg, plugg och åter plugg. Jag har seriöst lite panik över allt med gymnasievalet och sådant, så nu är plugg högst upp på prioritetslistan ett år framöver, sedan kan jag pusta ut!
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Förresten vill jag tacka alla mina fina vänner för att ni finns där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: