Cajsa Lisa EVELINA

Back on track

Kategori: - Life by Evelina

Nu tror jag att jag är tillbaka, får se hur det blir men det här får bli en början i alla fall. Jag har inte orkat blogga av massa olika anledningar, och som ett litet "plus i kanten" på det så har jag haft massor plugg att jag helt enkelt inte haft tid för bloggen.

Idag har jag haft det sjukt tråkigt i skolan, på grund av två sjuka bästavänner som inte kunde lyfta på sina arslen och komma till skolan! Kämpade mig igenom skoldagen och en promenad hem. Nu när jag har varit hemma har jag städat mitt rum, läst igenom fysiken och rensat alla mina kläder, tror tjejerna blir rätt glada över det i alla fall om dom vill ha något. Kvällen ska jag spendera framför idol och Kenza & Tyra show som har premiär ikväll, ska bli intressant att se. See you later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: