Cajsa Lisa EVELINA

Gästblogg.

Kategori: - Life by Evelina

Hej Evelinas blogg, Evelinas andra halva (?) Sofia här. Tänkte gästblogga lite eftersom Evelina hade slut på idéer. Inte för att jag har speciellt många men... Jag och Evelina har gått i samma klass sen 7an, men det känns som att vi har känt varandra hur länge som helst. Jag kan dela hemligheter med henne som jag vet att hon inte delar med andra. Vi är lika men endå olika. Vi tycker om att göra samma saker. Vi funderar på samma linje på gymnasiet. Men vi har ganska olika personlighet. Och ibland har hon så jäkla dålig humor att man skrattar bara för att hon drar så dåliga skämt. Ibland kan vi bara sitta och garva åt ingenting och alla tror att vi är helt dumma i huvet. Jag tycker himla mycket om dig Evelina. Hoppas verkligen att båda kommer in.
DU ÄR BEST MIN HEST ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: