Cajsa Lisa EVELINA

Svar på frågorna!

Kategori: - Life by Evelina

Nu kommer svaren på frågorna som ni ställde!

Har du något husdjur?
Ja, jag har två katter hemma hos min pappa men inget djur hemma hos mamma. Är faktiskt ingen djurmänniska.

Favoritlåt just nu?
Just nu är favoritlåten Smother me med The used som Broman spelade upp för mig igår!

Favoritblogg?
Har nog ingen blogg som verkligen är min favoritblogg, 

Favoritartist?
Håkan Hellström!

Favoritläsk?
Cola light eller fanta exotic, rolig fråga förresten Sofia!

Vilken är din favoritfärg?
Min favoritfärg är nog svart, tråkig som jag är. Har ju alltid älskat rosa också. Och vitt.

Hur lång är du?

Ca 164-165 skulle jag chansa på!

Vilken linje/skola funderar du på att gå på gymnasiet?
Jag vill gå Sam media på Klara Gymnasium!

Om du skulle få vara på en öde ö med vem som helst, men bara en, vem skulle det vara med?
Klarar mig inte med bara en, behöver mina två tjejer! 

Oskuld?
Nej.

Hur många har du haft sex med?

En person.

Vem pöka du med senast?
Moget att ens fråga det, haha, men V.

Hur ofta fingrar du?
Ännu mognare fråga, den tänker jag inte ens svara på.
Ska vi starta ett band tillsammans? Har klurat ut ett bra namn till oss...
Amen självklart Katjakaj, också kallad jocke_baby, bara det är ett grymt namn, haha!

Vem är din bästavän?
Jag har flera vänner som står mig väldigt nära, men närmast är Sofia och Linnéa.

Vem gillar du?
Jag vill faktiskt inte skriva ut det i bloggen, för jag vet inte om han vill att jag lämnar ut hans namn och så så alla vet det. Men jag kan säga er, att det pirrar i magen varje gång jag hör hans namn och blir lycklig av att tänka på honom...

Har du någon pojkvän? Om svaret är ja, berätta om honom. Om svaret är nej, är du kär?
Jag har ingen pojkvän, och om jag är kär? Bara att läsa frågan över!

Skulle du döda någon om du fick? I så fall, vem?
Jag är inte som dig Linnéa som vill döda folk, hihi.
Första strul?!
Mitt första strul var med Anton i femman eller sexan.

Vad gör du när ingen ser dig?
Då spelar jag gitarr och sjunger, gillar egentligen inte att sjunga för folk, men har lovat att jag ska ställa upp på Kåpan i år. När ingen ser mig, eller jo, min familj ser mig, då brukar jag gå runt i bara tshirt och trosor, hatar att ha på mig byxor hemma, haha.

Vad är det pinsammaste du har varit med om?
Du vet precis Linnéa. Jag säger bara en sak, Amandas fest och efter detta. Det blev pinsammare för varje dag som gick och är fortfarande pinsamt!


Kommentarer

  • anonym säger:

    som om du skulle ha haft sex, vem skullev vilja det med dig?

    2011-01-13 | 09:31:51
  • sofia säger:

    anonym, gå och skaffa dig ett liv. seriöst.

    du har ingen anledning att trycka ner evelina, för jag antar att du inte ens känner henne. för isåfall skulle du veta hur bra den människan är. jag antar att du bara är avundsjuk, men istället för att trycka ner evelina så kan du ju skaffa dig något. suck

    2011-01-13 | 22:15:24
    Bloggadress: http://ssooffiiaa.devote.se
  • broman säger:

    ditt äckliga anonyma svinfan, var det där nödvändigt eller?

    varför skulle killar inte vilja ha sex med evelina för?

    hon är ju hur fin som helst, ser du dåligt eller ditt jävla äckel ska fan döda dej och spotta och kissa och mensa ner din fula grav. stick ifrån evelias blogg om du bara ska lämna skitkommentarer, du suger jävla idiot

    2011-01-13 | 22:17:21
    Bloggadress: http://aaennil.devote.se
  • Anonym säger:

    så himla onödigt att skicka såna kommentarer.. Hoppas du inte tar åt dej!:)

    2011-01-14 | 21:26:17
    Bloggadress: http://erosenquist.devote.se
  • Anonym säger:

    läste att du va kär i en kille, kan inte du beskriva honom så att vi läsare förstår hur han är?

    för övrigt är ju anonym bara störd i huvudet!

    2011-01-15 | 17:35:39
  • Anonym säger:

    Haha, gissar att anonym är bitter för att puckot inte får ligga.

    2011-01-15 | 19:36:00
  • Evelina säger:

    svar till alla anonyma: skriv era jävla namn!

    2011-01-16 | 14:07:35
    Bloggadress: http://cajsalisaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: