Cajsa Lisa EVELINA

Take my hand, and just don't let go

Kategori: - Life by Evelina


Godmorgon!

Igår var jaghemma hos Sofia med Louise och Linnéa, kollade på en jättemysig film och käkade godis i mängder. Jag åkte väl hem vid tolv ungefär och somnade efter en stunds smsande.

Vaknade för ca en timme sedan. Av en vana kollar jag ju mobilen när jag vaknar. Då märkte jag att jag hade ca 150 olästa sms och flera missade samtal med flera röstmeddelanden. Ringde upp för att kolla om det var några nödvändiga, och jag kunde inte hålla mig för garv. Jag satt och asgarva till varenda meddelande. Vilka störda kompisar jag har måste jag säga! Sedan upptäcker jag att en av idioterna skickat meddelande på facebook, och då började jag verkligen asgarva. Tackar er knäppisar för att ni gjorde min dag, haha!

Nu sitter jag här i sängen med träningsvärk från gårdagens idrottslektion (jag vet, jag är så sjukt otränad så det går inte, måste nog börja träna) och bara slappar. Idag åker mamma, Björn och Ellen till Egypten (avundsjuk tjej) så mormor och morfar kommer hit och bor med mig, Max och Måns i en vecka. Blir säkert bra! Nae, kanske ska dra mig ner mot duschen? Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: